Informacja dotycząca działalności Powiatowego Punktu Konsultacyjno-Doradczego w Opatowie
Powiat Opatowski/Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie w ramach realizacji projektu „Droga do sukcesu” Program Operacyjny Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja intergracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie utworzył Powiatowy Punkt Konsultacyjno-Doradczy dla klientów pomocy społecznej, ofiar przemocy, pełniący funkcje interwencji kryzysowej z siedzibą w Starostwie Powiatowym w Opatowie, w którym zastosowany będzie instrument -aktywizacja społeczna- organizacja i sfinansowanie poradnictwa specjalistycznego, w tym w zakresie:
-interwencji kryzysowej;
-mediacji rodzinnej;
-udzielania informacji o prawach i uprawnieniach, służące przywróceniu samodzielności życiowej, w tym powrotu na rynek pracy;
Powiatowy Punkt Konsultacyjno-Doradczy w Opatowie działać będzie w okresie od dnia 01 czerwca 2010r.do 31 grudnia 2010r. w siedzibie Starostwa Powiatowego w Opatowie ul.Sienkiewicza 17, IV piętro pokój Nr 408 .
Działalność Punktu koordynował będzie doradca ds. niepełnosprawnych, który jednocześnie będzie świadczył pracę socjalną kierowaną do specyficznej grupy odbiorców, jaką stanowią osoby niepełnosprawne.
Punkt czynny będzie w dni robocze w godzinach urzędowania Starostwa Powiatowego w Opatowie:
-poniedziałek, środa,czwartek, piątek w godz.7.30-15.30;
wtorek w godz.8.00-16.00;
W Punkcie dyżurowali będą pracownicy Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Opatowie Konsultant ds. mediacji i Konsultant ds. pracy z rodziną w następujące dni:
we wtorek-w godz.8.00-12.00
w czwartek –w godz.7.30-11.30
w piątek–w godz.7.30-11.30
Kierownik Powiatowego
Centrum Pomocy Rodzinie
w Opatowie
Opatów,01 czerwca 2010r.